2013. augusztus 7., szerda



Buli van...

Ma reggel ismét hét órakor keltünk. A reggelit követően következett a faktorozás, mely során, akik most tanulták meg szúrni magukat, még ügyesebbé váltak. Kiemelhetjük, hogy a blog egyik írója, aki nem is hemofíliás, ismét diadalmaskodott a szúrás harcmezején. A kötélhúzásban semmi újdonság nem történt, vesztett a gyengébb.








Utána Veszprémbe mentünk újabb elsősegélynyújtási előadásra, ezen a csapat kissé lankadtan vett részt a nagy meleg miatt, de azért élveztük. Kipróbálhattuk a ,,felebarátunkat”, aki egy (fél)próbababa volt, majd lementünk a mentők garázsába és megnéztük a legmodernebb rohamkocsit belülről is, ami csak keveseknek adatik meg. Az előadást egy úgynevezett,,eset” zárta, amikor az előadó bepattant a rohamkocsiba és elszirénázott.












Délután ismét vízibicikliztünk és fürödtünk. Továbbra is remek időnk van. Estefele végül nagy készülődést követően elindultunk a várva várt disco hajóra. Eredetileg ugyan Révfülöpre akartunk menni, de később jobbnak láttuk, ha Balatonfüreden szálltunk vízre. A hangulat nagyon jó volt, mindenki jól érezte magát. A zenék is rendben voltak, bár inkább az idősebb korosztálynak kedveztek. Az egyesületünk elnöke is aktívan részt vett a táncban, fejben táncolt, majd később szemöldökével követte a ritmust. Kicsit későn értünk ugyan vissza, de mindenki szerint megérte.














Vas Dani:

Te ugye még nem voltál ebben a táborban? Milyennek képzelted, erre számítottál?

Nem, én még nem voltam, ez az első alkalom, hogy itt vagyok. Én igazából nem képzeltem el semmit, de gondoltam, hogy jó lesz a hallottak alapján.

Önszántadból jöttél vagy valaki ajánlotta, esetleg biztatott rá?
Pesten ajánlotta a gyógytornászom, Nagy Andi, igazából ő beszélt rá úgymond.

Jövőre is számíthatunk rád?

Igen,mindenképpen szeretnék jönni jövőre is. Nagyon tetszik és sajnálom, hogy csak idén jöttem először.

Szalay Zsolt:

Mire számítottál?
Én rosszabbra gondoltam, de kellemesen csalódtam és jobb, mint amire számítottam.

Mi tetszett eddig neked a legjobban?
A közös foci és a vízibiciklizés tetszettek eddig a legjobban.

Mi az, ami nem tetszik?
A reggeli gyógytorna.

2 megjegyzés :

  1. Nagyon ötletes,klassz programok!
    Élmény látni az örömet az arcokon!
    üdv: Pintér Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Úgy bizony!
    Kellemes időtöltést kívánok én is!

    VálaszTörlés