2013. augusztus 5., hétfő



Irány Sümeg!

Ma szokás szerint reggeli után kötelet húztunk, amiben ismét a Tomiék csapata diadalmaskodott.
A faktor beadásában ma többen is részt vettek, a szlovák lány, Erika pedig már magától is be tudja adni a faktort! Ezek után Anita tartott egy előadást az elsősegélynyújtásról. Délután buszos kirándulást szerveztünk Sümegre, ahol a várat nagy lelkesedéssel jártuk körbe. Miután kipróbáltuk magunkat íjászkodásban, pecsételésben és miegymásban, egyenesen Balatonfűzfőre mentünk bobozni. Végül pedig Tihanyban tettünk egy rövid sétát és ettünk egy finom fagyit.
Ma a szlovák vendégeink írták meg élményeiket, amiket itt olvashattok.

 
 
 
 
 
 
 

 

Adam: "Nagyon jó és izgalmas volt ez a nap! Voltunk a várban, aminek nagyon tetszett a története. Láttunk beöltözött embereket, szép régi fegyvereket, melyeket ki is próbáltunk."

Erika: "Nagyon jó volt, hogy középkori eszközökkel írhattunk, amire egy pecsétet is nyomtunk. Játszottunk a labirintus nevű játékkal, amiben különösen tetszett, hogy sikerült megtanítanunk egy olasz társunkat. Sikerült továbbá végre egyedül beadnom a faktort, aminek nagyon örülök. Boboztunk és felültem a hintókára is, ami után semmit sem tudtam enni, sem inni, de végül megérte, azt hiszem. Tihany is nagyon jó, hogy bekerült a programba."

 
 
 

Mia: "Szerintem a legjobb az volt, hogy Tihanyban sikerült sétálni, fagyizni, és láttuk a Balatont a magasból. Nagyon vizes lettem ugyan, de jó móka volt a szökőkútból locsolni egymást."

Marek: "Nagyon fáradt lettem ma, mivel a szlovák vendégekre nekem kellett figyelnem egész nap, és folyamatosan keresnem kellett őket. A kedvencem a bobozás volt, aminél soha nem fékeztem. Ezért volt király. Jól össze volt állítva a program, örülök, hogy így sikerült a mai nap."

 

Dominik: "Ma elég korán és fáradtan keltem. De a nap jól indult, elmentünk sétálni, megnéztük a partot még reggeli előtt. A programok elég jóra sikerültek, nekem is a bobozás tetszett a legjobban. A buszon jó hangulatot csináltunk, amitől az idő is gyorsan telt."

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése