2013. augusztus 4., vasárnap



Alle Anfang ist schwer...

Reggel frissen keltünk, és indultunk neki a reggelinek, amit ma az olaszok készítettek. Tele energiával aztán kötelet húztunk, aminek első fordulóját Győri Tomiék nyerték. Ezen kívül pedig megtörtént az első reggeli faktor beadás is, ami a szlovák vendégeinknek még újdonságnak számít. Majd nálunk megtanulják.






Gyógytornász régi ismerősünk pedig ismét megedzett minket, amiért persze a végén megérdemelte a tapsot. 


Vendégünk volt két idősebb vérzékeny betegtársunk is, akik tapasztalataikról meséltek nekünk. A táborlakók pedig folytatták tovább az ismerkedést különböző játékok segítségével. Hagyomány szerint ismét kaptunk egy vadonatúj hemofília logós fehér pólót, melyet kedvünk szerint festettünk be a legkülönbözőbb filcekkel és festékekkel.





Délután nagy örömünkre fürdés volt a program, egy kis vízibiciklivel kiegészítve. Vacsora után pedig a szlovákiai hemofíliás tábor magyar résztvevőitől hallhattunk egy kis összeállítást, Kari, Dani és Ricsi szemszögéből.




Pap Gergő: "A mai reggel Laci bácsi ébresztett, utána a vízszínű (hol kék, hol zöld) Balaton képe várt. A mai programokról a személyes véleményeim tömören: Az idősebb vérzékenyek kérdezése kifejezetten érdekes volt, ismét tanultam! A vízben a többiekkel játszottunk a 'dobjuk el a Karit és a többieket' nevezetű játék, utána vízi bicikliztünk, igaz, én beúsztam a többiek után, mégis be tudtam csatlakozni!"

Pap Bernát: "Ez a nap csodálatos volt! Amikor belélegeztem a Balaton levegőjét, rögtön otthon éreztem magam. A környezet rendben van tartva. Faházikóban lakunk, nem messze a Balatontól, gyakran megmártózunk a meleg vizében."
 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése