2012. augusztus 10., péntek

6. nap - Csütörtök


Kirándulós hangulatú napra ébredtünk.

A reggeli állandó programjaink között említésre méltó, hogy Major Dani, aki először van velünk a táborban megtanulta magát szúrni, és elsajátította a hozzá kapcsolódó ismereteket.


A kötélhúzásban nem sikerült újra hajráznia Győri Tomiéknak, így harmadszorra nyerte meg az erőnléti összecsapást Plankó Dani a társaival.



A mai kirándulásunk első uticélja  Balatonfűzfő, a bob-pálya. Minden évben visszatérő tábori program. Szinte elhagyhatatlan szórakozás. Az élmények különlegességét rögzítik a képek.











„A hajamba fújt szél, éreztem a sebességet, - ez nagyon jó volt. Hintókáztam is. Először nagyon féltem, hogy milyen lesz. Forgott a világ..nagy adrenalin löket volt. Jó, hogy „czuczi” mellettem volt!” (Takács Máté)

Az ebédet a NIKE étteremben fogyasztottuk el. Többen nosztalgiával gondoltak vissza a fűzfői MHE nyári táborokra. Ebéd előtt kihasználtuk a várakozás lehetőségét egy teszt megírására. A kérdések a szakmai előadásokon elhangzott  ismeretekből voltak összeállítva.






Hazafelé megálltunk Tihanyban. Közös csoportkép, panoráma-látvány, szabadprogram.
„Jó volt, hogy a bobnál nem kellett sokat várakozni. A buszon jó volt a hangulat. Viccelődtünk a barátaimmal. Klassz volt kihasználni a tihanyi szabadidőt! Vettem két szép karkötőt a barátnőmnek.”
(Varga Dávid)

„Tetszett a bobozás, hogy gyorsan jöttünk le. Finom volt az ebéd. Tetszett Tihany. A többiekkel sétáltam a templom körül. A tesómnak vettem egy „Balaton” kulcstartót emlékbe.”
(Holló Dominik)

Vacsora előtt minden táborlakó átgondolta a gyógytornász előadásán hallott mozgások indokoltságát, és a reggeli gyógytorna tapasztalatait is felhasználva papírra vetette a „napi egyéni mozgástervét” , amit majd (vélhetően) megpróbál otthon megvalósítani.





Este sport és szabadprogram.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése