2012. augusztus 9., csütörtök

5. nap - Szerda

A reggeli faktorozás után izgalommal állt föl mindkét csapat a kötélhúzáshoz. Már az első nekirugaszkodást olyan sikeresen indította Győri Tomi csapata, hogy sem erőben, sem technikai kivitelezésben nem lehetett megakadályozni a győzelmüket. A győztes csapat:

Szerencsére a mai reggel és délelőtt nyugodt volt a Balaton víztükre. Ez alkalmassá tette a vizet a sárkányhajózásra. Kétszer fél órát eveztünk felváltva, mindenki kipróbálhatta a hajózás ezen formáját, és saját állóképességét is.


A nap szakmai előadásokkal folytatódott, 4 táborlakó fiatal kapott felkérést kiselőadás megtartására.
A felkészülés igényes, jól átgondolt, szemléletes volt, melyet az alábbi képek is igazolnak. Feldolgozott témáik a következők voltak:
  • Az izületek és izmok felépítése - Plankó Dániel táborlakó
  • A kezelés mellékhatásai és a transzfúzióval átvihető fertőzések - Czuczor Gergő tábori segítő
  • Hemofília, a királyi betegség - Papp Bernát táborlakó
  • A Hemofília Világszövetség - Győri Tamás táborlakó

Délután ismét a fürdőzés és a vízibiciklizés töltötte ki a táborlakók szabadidejét. Volt, aki készült a ping-pong versenyre


Sor került a foci-bajnokság megrendezésére. Vélemények a táborlakók köréből:

Lencsés Dávid: "A meccs hihetetlen jó volt, mi nyertünk. Voltak nehéz pillanatok. Lehetett érezni a feszültséget a 2 csapat között. Én középpályán játszottam"
Sallai Sanyi: "Első félidőben hátvéd voltam, többször összezavartam az ellenfelet, így mellérúgták"
Diósi Karola: "Figyeltem a játékot, nagyon ügyesek voltak a játékosok. Baráti mérkőzés volt. Drukkoltam, hogy Győri Tomiék nyerjenek"

A meccs végeredménye: 5:3 Plankó Daniék javára

Az esti vacsorát mindenki a magáénak érezhette, ugyanis a legtöbbünk keze munkája benne volt.

Az est fénypontja a diszkóhajózás volt. Érdeklődve vártuk, hiszen még nem voltunk ilyen szórakozóhelyen. A hajót a MAHART Hajózási Rt. üzemelteti, mely mely menetrendszerűen közlekedik a hét 3 kijelölt napján Révfülöp és Balatonboglár között. Bogláron ellepték a hajót a fiatal lányok, így a táborlakó fiúknak felcsillant a szeme. A képek magukért beszélnek
"Jó csajozós diszkó volt, azaz szerencsém volt, mert jót táncoltam egy klassz lánnyal." - Puskás Ricsi
  "Életem legjobb bulija volt, sikert ilyen könnyen nem értem el, mind ezen a hajón. A 7 felkért lányból mind a 7 eljött velem táncolni." - Papp Gergő
 "Még csak iskolai diszkóban voltam, ezért különösen nagy élmény volt, hogy elmehettem a diszkóhajóra" - Sallai Sanyi


Kíváncsian várjuk a holnapot!


1 megjegyzés :

  1. Végre fiúkat is látunk krumplit pucolni!Reméljük,otthon sem felejtik el...!Nagyon mozgalmas napokon vagytok túl és rengeteg jól sikerült programokon!/a fotók alapján../ és a disco önfeledt képeit még elnézegettem volna,nagyon jó csapat jött össze!!
    üdv: P.Zsuzsa

    VálaszTörlés