2010. augusztus 5., csütörtök

13. nap












A délelőtt kellemesen telt, faktoroztunk, gyógytornáztunk. Délután vitorláztunk, de előtte csapatépítő feladatokat csináltunk az egyik vitorlás vezényletével. A hajózást mindenki nagyon élvezte, de szél nem volt mindig. Vitorlázás után jutott idő balatoni fürdésre is! Este csillagászati előadást hallgattunk, de nem sok mindent láttunk, mert nagyon hamar befelhősödött az ég. Holnap is megpróbálkozunk vele azért!
„A mai napban a vitorlázás tetszett a legjobban, sok érdekes dolgot megtudtam erről a sportágról. Szerencsére napos idő volt és a szél is olykor-olykor ideális volt a vitorlázáshoz. A csillagászatnál sajnáltam, hogy nem láttuk a csillagokat a felhők miatt. Egyedüli rossz az volt, hogy ebédre paradicsomleves volt, és ezt apró gyermekkorom óta nem szeretem.” (Dorogi Dávid)
„Kivételesen tetszett a gyógytorna, csináltam mindent ügyesen, így hamar elment az idő. Délelőtt sétálás közben kiment a bokám, ezért faktort is kellett adnom, de szerencsére délutánra rendbe jött, így a vitorlázást tudtam élvezni, ami nagyon tetszett. A csillagászat nagyon érdekes volt, sok mindent megtudtam, de a felhős ég miatt nem sokat láttunk, pedig nagyon szeretem a csillagokat.” (Tóth Erik)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése