2010. augusztus 5., csütörtök

12. nap











Ma reggel közkívánatra nem 7-kor keltünk, hanem mindenki addig aludt, ameddig akart. A reggelit házhoz hoztuk, a gyógytornát elhalasztottuk, helyette ping-pong bajnokságot rendeztünk. Ebéd után fürödtünk a Balatonban, vízi bicikliztünk, próbáltunk a szombat esti ki-mit-tudra készülni. Szerencsére szép időnk volt!
„Nagyon jó volt, hogy nem kellett korán kelni reggel! Furcsa volt, hogy reggel nem kellett az étterembe menni reggelizni. Ping-pong versenyben második lettem, Ani néni lett a harmadik és Plankó Dani az első. Vízi biciklinél legalább 600-700 métert úsztunk a partig 5-en a Balatonban.” (Madarász Kristóf)
„Szerintem is jó volt, hogy nem keltünk hajnalban, így kényelmesen pihenhettünk. Ettől függetlenül reggel elsőként adtam faktort magamnak. Tegnap 2 kicsire vigyáztam, amíg a többiek Salföldön voltak, így részt vállaltam a „gyereknevelés” gondjaiból, a felelősségből :) Helyt álltam és a kicsik is jól érezték magukat. A mai fürdés nagyon jó volt, jó időnk is lett, igaz a kicsik kissé fárasztóak voltak, de jól szórakoztak. Este elmentünk még fürödni egyet a Balatonban!” (Bódi Miki)

2 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Mi van Kiss Danikával? Nem igazán látom a fényképeken.

    VálaszTörlés