2010. július 26., hétfő

3. nap

Sajnos a mai nap sem indult jobban az előzőnél, hideg és felhős időre ébredtünk. Reggeli után faktorozás volt, nagyon ügyes volt ma is mindenki, különösen Bardocz Csabika :-) Gyógytornával folytattuk a napot, amit kint tartottunk az udvaron. Rögtön utána indultunk Sümegre a várba. Vártaxival mentünk fel, láttuk a várjátékokat, kipróbáltunk középkori fegyvereket (persze nem egymáson) és idegenvezető segítségével megismertük a vár történetét is. Gyalogosan sétáltunk vissza a buszhoz, dacolva az „üvöltő szelekkel”. A táborba visszaérve vacsoráztunk, majd játszottunk.

„Izgalmas volt ez a nap, nagyon vártam a vártúrát és nagyon tetszett a kirándulás. Útközben sokat beszélgettem a többiekkel. A várban legjobban az alabárdok tetszettek és a várjátékokban szereplő gyönyörű udvarhölgyek. Az egyik rám is kacsintott :-) Tetszik a táborhely is, jó, hogy közel van a vízhez, csak sajnos ma sem tudtunk fürödni. Nagyon jófejek a többiek, könnyű volt a beilleszkedés.” (Pap Bernát)

„Jól éreztem magam ma, kár, hogy fújt a szél és hideg volt. A várban a középkori fegyverek tetszettek legjobban, különösen a szablyák. Jó lenne, ha már tudnánk fürödni! A vacsora ma végre jó volt!” (Bán Gergő)

1 megjegyzés :

1. Sziasztok Táborlakók!

Remélem már jobb az idő, küldök azért még egy kis napsugarat Rátok. Nagyon ügyesek vagytok amint olvasom, csak így tovább. Kellemes bobozást holnap,vigyázzatok magatokra. Szeretettel üdvözlök Mindenkit: Animami (Ani)