2010. augusztus 2., hétfő

10.nap











A mai nap vidáman telt, köszönhetően a ragyogó napsütésnek! Délelőtt nagyon nehezen bírtunk a gyerekekkel, érthető módon mindenki fürödni akart faktorozás és gyógytorna helyett. De azért végül csinálták rendesen. Még ebéd előtt Ani nénivel hemofíliával kapcsolatos kvízt töltöttünk ki, amit meglepő módon majdnem mindenki tökéletesen kitöltötte. Ebéd után hatalmasat fürödtünk a Balatonban, majd sportnap címen fociztunk (mindenki!!). Nagyon elfáradtunk a jó időben, reméljük, holnap még marad egy kis napsütés.
„Tegnap előtt nagyon tetszett a kalandpark, megettem ott két lekváros palacsintát is! Ma reggel Plankó Danival kivasaltam a hajam, gyönyörű lett :) Ebéd után csendes pihenő gyanánt aludtam 3 órát! A fürdés nagyon jó volt, fejeseket ugráltam. Csajoztunk is a parton, találkoztunk német lányokkal :) A focinál kicsit megfájdult a bokám.” Farkas Dezső
„A családi napon jó volt látni a szüleimet! Tegnap vízi bicikliztünk, én mentőmellényben voltam, de amikor egy másik biciklin lányokkal találkoztunk gyorsan levettem :) Még tegnap este láttunk egy hullócsillagot! Ma nagyon meleg volt, de rendesen gyógytornáztam (kivételesen)! A fürdésnél próbáltam aludni, de Dezső besarazta a hátam, amiért cserébe „megvertem” vizes pólóval! Focinál rúgtam egy gólt, és a kapust, Nagy Petit, mindenhol eltaláltam, ahol csak lehetett. Meccs után Karolán pihentem, ami kifejezetten jó volt. Még vacsora előtt megtanultam balkézzel, két kézzel és ülve is ping-pongozni! Vacsorára két husit is ettem, egy helyett. Este még Varga Dáviddal áztatom majd a lábam a Balatonban.” Plankó Dániel

2 megjegyzés :

  1. Szeretnem koszonetemet es halamat fejezni ki Dr Varga Gabornak,hogy megadta a lehetoseget a fiamnak,Sandor Bencenek,hogy resztvegyen ebbe a taborba, Margo neninek es a csapatnak,hogy Bencet megtanitottak MAGAT SZURNI es annak a nagylanynak,aki Bencet partfogasa ala vette.Mindennap izgalommal nezem vegig a napi esemenyeket.Jo idot es jo taborozast kivanok nektek gyerekek!Udv Sandor Magdi!!

    VálaszTörlés
  2. Hovanec Daninak ezúton is üzenem, hogy borzasztóan büszke vagyok rá. Mindenért hálás köszönettel és tisztelettel: Hovanec Nikolett (Dani nővére) :)

    VálaszTörlés