2010. július 30., péntek

7.nap











Éjszaka hatalmas vihar volt, ezért reggel megint esőre keltünk. Reggeli után a szokásos faktorozás, illetve benti gyógytorna következett. Ebéd környékén még reménykedtünk, hogy el tudunk menni a kalandparkba, de az eső sajnos elmosta a terveinket, ezért evés után a doktornő segítségével játszottunk, rajzoltunk a hemofíliáról, beszélgettünk. Este tábortüzet gyújtottunk és szalonnát, banánt sütöttünk.
„Nagyon jó volt ma, kár, hogy a karom végig fájt és ez elrontotta az egész napomat. A többiek jól érezték magukat, és ezt jó volt látni. A gyógytorna is jó volt. Az esti tábortűznél jó volt a hangulat.” (Szabó János)
„Élveztem a napot, csak az volt a kár, hogy az eső tönkretette a kalandparkos programot. Ettől kicsit unalmas volt a nap, ettől függetlenül jól éreztem magam. Reggel másodszorra megszúrtam azt a vénámat, amit eddig még sosem próbáltam és sikerült! Az esti tábortűz hangulatos volt, finomakat sütöttünk.” (Lutzki Dávid)

2 megjegyzés :

  1. Nagyon köszönjük mindenkinek a fáradozását. Csodálatos dolog az, amit a gyermekeinkért tesznek. A szalonnasütés fiam egyik legkedvesebb elfoglaltsága. Még egyszer köszönet.
    Lutzki Dávid családja
    (

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm mindenki viszonyulását a segitők és a vezetők fáradozását. nagyon jól éreztem magam ebben az egy hétben. mindenkinek jó táborozást. Juhász Balázs

    VálaszTörlés